بنام خدا

يكشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۱، ۰۶:۳۰ ب.ظ

خاطرات همفر جاسوس بریتانیا در ممالک اسلامی

.. وقتی شیخ احمد فهمید من مجرد هستم وهنوز ازدواج نکرده ام ،به من پیشنهاد کرد همسری برای خود اختیار کنم ،ویکی از دختران او را به همسری برگزینم .من از این کار مودبانه عذر خواستم ودلیل آن را " عنین" بودن خودم جلوه دادم . . .

برای خواندن ادامه ماجرا این کتاب خوب را در 64 صفحه از لینک زیر دانلود کنید.                                       دریافت                                                

                                     



نوشته شده توسط بهرام پورحسین
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

خاطرات همفر جاسوس بریتانیا در ممالک اسلامی

يكشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۱، ۰۶:۳۰ ب.ظ

.. وقتی شیخ احمد فهمید من مجرد هستم وهنوز ازدواج نکرده ام ،به من پیشنهاد کرد همسری برای خود اختیار کنم ،ویکی از دختران او را به همسری برگزینم .من از این کار مودبانه عذر خواستم ودلیل آن را " عنین" بودن خودم جلوه دادم . . .

برای خواندن ادامه ماجرا این کتاب خوب را در 64 صفحه از لینک زیر دانلود کنید.                                       دریافت                                                

                                     

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۲۴
بهرام پورحسین

نظرات  (۱)

۲۶ دی ۹۱ ، ۱۸:۳۹ سجاد امامی
سلام آقای پورحسین من یکی از شاگردانتون هستم توی مدرسه والفجر دوم کامپیوتر یک وبلاگ پرمحتوایی دارین لطفا مطالب جدیدی بزارید تا بهره مند بشیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی